Friday, October 26, 2007

hogap bday




今日係hogap既生日呀! 生日快樂
我前前後後都唔知同你講左幾多次喇!
xanga.sms.msn.電話.親口都講埋. 依家yahoo都講埋
haha.. 傻左!!


講反今日啦. 我地去左mk打邊爐
德興.. 一個超熱超焗既地方.
仲熱過bbq呀! 熱到咩野胃口都冇.
不過dundun同輝哥都帶俾我地唔少歡樂!
仲有呀lin呢..haha
食完之後就去左地庫間機鋪打機!
玩左2個幾中. 射波掟波督督機太鼓
仲有跟hogap車呢!!  haha..kawaii跟錯車
玩到2點幾我地呢班新界人一行10人落小巴反屋企!


反到屋企都3點嚕...
同你地一齊玩真係好開心


一王四后..哈哈


大合照


 


我同hogap


No comments:

Post a Comment