Monday, December 24, 2007

Christmas Eve*

 


晨早先去睇醫生... 因為胃一直在痛! 醫生話照下安全d
跟住同倫出左TST行街, 買埋餘下既禮物! 周圍封路真係好麻煩
不過就係因為封路, 我地先可以係nathan road正中心影相哈哈



我的其中一份christmas gift


因為屋企人開party所以無得跟朋友們慶祝...... 本年的遺憾吧.
不過呢係姑姐度都玩得好開心! 因為伯父佢地今年反左黎有game玩
我地緊係嬴啦! 四個癲小子加姑丈wor哈哈哈




視我如他親女兒的伯父


同我一樣甚至比我更核突既包包


彭氏三父子                              癲既三舅母(我媽)與咕

  


No comments:

Post a Comment