Saturday, February 9, 2008

年三十晚至年初三*

 


06022008


年三十晚*


跟倫去左MK百老匯睇《長江七號》.. 我對星爺既戲興趣真係唔大. 真係唔太好睇呢!!
睇完食個late tea 就去黃大仙團年.. 呀公都出左黎同我地團年呀
今晚做立言既babysitter, 帶佢周圍走.. 跟埋佢地反呀婆度幫手set up呀公d野.
再去搵呀Lin係呀婆屋企樓下交收* thanks



 




07022008


大年初一*

恭喜發財
祝大家身體健康萬事如意!!


今年特別少少, 去左契媽度拜年.. 很多陌生的面孔全部都未見過既!
玩左10rounds blackjack 嬴左$37 hehe


跟住就如常上麻麻屋企拜年! 今年唔同既係我地四個癲小子可以打牌.
食完飯就鋤dee. gamble day*



08022008


年初二*



反麻麻度食開年飯. 我地已經遲架啦點知做左最早到個兩個!!!! 又鋤dee 哈哈哈
有好好味既盆菜食!!! 仲有麻麻既南乳齋



跟住去上水搵倫.. 樓下見到uncle auntie真係唔好意思.. 好似專登黎逗你地利是咁.....
見完我至愛就去婆婆度拜年! 每次見立言必做的是 - 影相影相影相




09022008


年初三*



下午同倫出左沙田行IKEA... 算啦都係搵唔到我想要既野! 再行下就一齊反屋企
佢黎左我地個度拜年, 幫手煎下糕同準備今晚打邊爐既野.. 你無得打仲要你幫手...:(


No comments:

Post a Comment