Friday, August 11, 2006

2006 海南島之旅 Day1*


記住依家我仲係back to the past呀
見到個個樣係三年前既我黎架哈哈哈

back to 2006-08-11

係零六年既八月中
the pang's, the leung's, the lai's 再加姑姐
展開左四日三夜既海南島三亞之旅!

今個旅程同航空公司有好多野發生呀

十一點出門口join埋姑姐call的士出機場喇



表姐落黎同我地一齊食晏
夠鐘上機我地就走人喇.. 今次我地搭d細機
所以要搭駁車出去.. 上次搭駁車係係啟德既事喇
俾表姐串我地搭cheap cheap機哈哈
你唔好俾我知你搭呀

人肉扶手?


幾耐未試過可以係停機'平'影相


架機真係好細.. 我地坐尾二個行.. 一眼望到盡頭




十個字既機程


就見到三亞喇




睇下架機幾細


我地坐個d面包車去酒店
我地住hilton. 呢個resort真係幾正


睇下個pool view..


等佢地搞check in既野.. 同程程影下相先~


我地book左四間房... 每間房都超大
同埋有'乍cool池', 企缸, 衣帽間, 廁所
好正好正.. 大到3個人坐落去都仲有空位呀!


兩張床合併大到不得了


搞掂野我地就去游水喇! 無帶相機出去影相...
我地出左去個beach度玩衝浪! 我地有浮台好正呀!!

沖好涼我地就租架車車我地出town食飯
12人車..


緊係食seafood啦我地! 幾大隻螺


為左整死d魚.. 就咁掟落地下好dirty






食完飯我地拉大隊去左腳底按摩呀!! 好正呀
因為呢個trip我愛上左腳底按摩


呢四日我同姑姐,程程一間房..
你睇下張床大到......


day2 待續啦



No comments:

Post a Comment