Wednesday, January 30, 2008

飯局 No.2*

 


雖然今日打敗仗無反學, 但係飯局No.2 係唔可以取消架!


班遲到大王真係.... 等左好耐佢地都未黎呀!! 悶死我同Kawaii呀真係.
Hogap大廚真係好勁! 專登黎煮飯俾我地咁多個食.. 第一次見Lin個女朋友Ivy, nice to meet u:)
Allison 負責煎魚.. 下次你都係唔好煎喇哈哈哈哈哈!!!!


食完鋤dee.. 今次既我只係負責記分..呀lin俾人4炒.. 真係笑到我地傻
最後allison同chi成大嬴家..lin成大輸家..11點幾佢地就嚕.. kawaii在我家過夜


成班一黎就毫不客氣圍住我家暖爐取暖!


hogap果然有大廚的風範哈哈


飯局No.2 的成員


呀Lin你好快d去hair cut啦!


 


 


No comments:

Post a Comment