Thursday, January 10, 2008

Sports Day*

 


一連兩日的Sports Day 話咁快就完結喇.. 係羅定邦最後一個sports day呀.....
今年我地少左gamble呀哈哈.. lunchtime上我屋企竟然唔打牌! 一個打機一個訓覺一個傾電話


班際真係好好睇! 我地班既男同女都拎第2..不過我地都破左紀錄呀! 
miss wu今日講左有史以黎最唔廢既說話:「香港小姐永遠都係亞軍靚過個冠軍既!」
所以我地永遠都係最最最靚


5B!!!!!!!





5B上堂最噪個六個係哂度喇哈哈


MISS YU




我們的健兒們

 


我班衫依家有哂你地既簽名!

 


No comments:

Post a Comment