Friday, September 19, 2008

I am the lucky one..


 


失 而 復 得 ! 


 


見到上面張圖就知我今日有幾開心


今日得攝氏十一度咋! 行去巴士站個陣真係凍傻左
遲d到零下個d日子都唔知點算..尋晚趕功課趕到人都癲
點知今日第一堂個老師就無反唉..跟住E5份功課又變左星期一last call.....


lunch period個陣又去左dean's office..因為個dean尋日叫我反去搵佢
去到佢話有bad n good news俾我.bad就係佢唔見左我張statement要我寫過
寫寫下佢問我個電話係點既樣..問完之後個電話就出現係我眼前
哇我對眼睜到幾大呀個陣哈哈哈..雖然條電話繩無左但都已經好開心!


坐坐下見到偷我野個個spanish仔同埋佢parents..跟住個dean就sd左我去個special rm度坐
係正dean間房隔離..豎起隻耳仔係咁聽佢同佢家長講野..又聽到佢地鬧個細路
因為佢成日走堂又偷我野之前又唔認..聽聽下個police走黎問我野
問我係咪sure個陣兩樣野都係個前袋度..跟住坐左陣個dean黎..
拎住二百蚊美金同我個電話..同我講叫我今日內去警局銷案
話已經拎左錢同個電話唔追究個男仔 .應承左佢之後就好開心咁拎住d錢同個電話反去上堂!


失而復得既感覺真係好爽! 由其係我拎反個電話, 所有sms都係度
電話呀, 相呀, 歌呀乜都無刪到..個男仔無賣到個電話..我拎反個陣已經無哂電
跟住我係度諗點解佢唔賣..一係佢就係唔夠膽;再唔係就係因為佢偷完熄左我電話
想自己拎黎用既時候..一開機發現要打password同埋係中文..然之後就咁擺到佢無電哈哈哈
所以呢, 電話開機有password係有用架!

不過呢.. 依家有兩個電話在手都唔知點算好哈哈..
但係我今次真係好好彩呀! 個dean都話拎得反既機會真係好微好微
我拎反之後同哂幫過我既人講thanks..特別係表嫂.. 佢今次真係又幫左我好多..
如果唔係佢地咁落力幫我, 我會拎得反!?仲會有200蚊賠反個ipod!?
唔 該 哂 你 地 ! 多 謝 你 地 !


omg.. 我今日真係好開心! 我今日笑左好耐好耐好耐...

夜晚去左同姨媽個契仔成家食飯..佢呀爸串到你丫......


weekend tmr!! 不過應該又無街出架喇..下星期bio test.. 又要溫書又好多功課做..


恭喜倫* 第一個希望終於來臨了.今日都係我倆的幸運日!


No comments:

Post a Comment