Friday, September 12, 2008

I had a bad day..

today's blog have to copy from my xanga cuz it is really long n i dun wanna type it again!
just change those symbols from xanga.. how lazy i am



 


 


 


 


我 好 唔 開 心 呀. . .


 


頭先排隊迫入去cafeteria食lunch既時候,有個spanish shit guy 係我個outdoor既前袋度
拎走左我心愛既電話同ipod..跟住一走了之


我明明就感覺到有人開我個袋架..點解我唔轉頭望呀?? 佢走個陣我有望住佢架
但點解我個陣唔即刻check下個袋呀!? 一唔見左個電話心都慌哂
我 d sms呀.. 我儲左差唔多年幾既sms呀..好彩d電話號碼我香港張card有
好彩我有少量既sms 香港張card有..最好彩既就係我其他野都back-up左


好驚好驚.. 驚到喊..周圍搵人幫我! 搵左kenny..佢同我去搵個d security guards
係度睇反個cam.. 好好彩有個guard認得個男仔..佢一見到個男仔就話: it's the fucking spanish!
佢話個男仔走出學校個陣佢問過個男仔佢去邊..
佢都係度自責明知唔可以出去lunch但點解佢都唔去截住佢


去左dean's office度寫statement..個guard係度check year bk搵個男仔
我就
淨係識坐係度係咁喊..抹眼淚抹到con都跌埋..諗起唔見左d sms就喊..
d sms 對我黎講真係好重要架..仲有個ipod呀... 我有好多相係入面

最後個guard搵到個男仔既名..知道哂佢屋企地址同電話..但佢走堂離開左間學校喇已經
不過佢影印左佢個樣同program..之後俾哂d guard叫佢地留意呢個男仔
如果我真係搵得反既話, 真係要好好多謝佢地.....打左俾表嫂, 佢話搵到個男仔之後
就叫學校d人通知佢parents..叫佢賠錢又好咩都好whatever..
賠償只係可以買反個新電話新ipod..甚至可以去買個iphone..
但點都買唔反我d sms......  其他野我要唔要都得! 你俾反d sms我啦


dean office d人叫我反去上堂..我即刻話我咁既樣真係唔知點上堂
於是call左姨丈車我反屋企!


點解我會咁蠢咁戇居架! 你感覺到人地開你個袋就應該望下啦
仲要係度同自己講應該自己感覺錯! d 粗口真係全部係我個腦度湧現出黎呀!!!!


跌ipod跌電話我都試過,但係俾人偷野咁黑仔真係第一次


個時真係好想打反香港但係學校d人唔俾我打..
當我好徬徨既時候..我真係淨係識得係度喊........


 


 


No comments:

Post a Comment