Wednesday, November 11, 2009

完了。part 1

 



 


完了。今日放學已經交左college applications


我無好似其他人咁一次過報十幾間大學.. 我只係報左三間


廢事要「夾硬」報十幾間自己唔想入既大學啦


人地收左你但心儀果d 都未收到時都唔知入唔入好呀


交完個人鬆左鬆啦.. 總算又完左一件事


不過仲有黎緊十二月既ACT; 一月同六月既regents; 五月的AP


十二月要記得報non-ju; 一月要記得報financial aid


四月中要留意mail box 睇下收唔收到acceptance..


仲有要考車牌呢! (although 考完都唔會有人俾車我渣)


算啦.. 寄人籬下就要百忍成金! 你估你自己仲同緊媽咪住咩-.-


 


2009-2010 將會全部都concentrate 落準備入大學既事上面


今日上堂諗下自己2009 年做過d咩野特別既事, 我諗極都諗唔到


好似全個2009年都活在憎恨同眼淚之中


親戚長輩們休想套我料喇.. u will never know cos i will never tell


過得太平淡又未必係一件好事...


 


有無掛住香港? 你話呢~~


你估我睇媽咪生日d 相又大閘蟹又打邊爐我1d 感覺都無架!?


唉算啦.. 我講得多掛住香港又會有野聽


掛到掛嚮嘴邊又唔得.. 返黎耐d 又有野聽.. 麻鬼煩!


俾我怨下啦.. 係呢度有幾何有得講出聲姐~ 無人明白我的感受


成日都同自己講捱過就無事.. 但捱左成年幾都未捱完


唉. hku 你收我啦.. 你收左我我仆返黎讀架!! (不過都未係時候apply)


仲有個多月就返香港囉.. 希望今次返黎check up 時大步larm 過


我想嚮條街度過聖誕同新年架!!!


 


又發牢騷喇我~ 星期日發完都仲未夠哈哈


 


 


2 comments:

  1. halo~~我睇左你個blog 好耐啦~ 不過第一次留言~~
    寄人籬下真係好辛苦...不過你咁諗啦~ 或者因為咁樣ge 經歷訓練到你ge 忍耐力呢~ 有咩怨氣唔開心就係blog度打, 再唔係搵張紙寫低哂你唔開心ge野然後撕爛佢都得~
    祝你考到hku la!! 真係要努力考AL 呀!! 如果唔係會後悔.. 加油!
    [版主回覆11/14/2009 05:45:00]首先多謝你睇我個blog 先 :) 因為種種原因我既忍耐力的確進步不少.. 我不嬲都有手寫日記, 我經常有怨氣架但唔會擺係心入面囉哈... 我諗你有d 誤會, 我唔洗考AL 架, 我都唔嚮香港讀書.. anyways, thanks for caring

    ReplyDelete
  2. 我知你係US 讀呀~ 但我唔知你考個試叫咩名所以當佢都係AL lo... 我有幾個fd 之前係UK/US 讀靠non-ju 都入到hku/cu r~ 你要加油!!
    [版主回覆11/14/2009 11:16:00]原來係咁~ hahaha 等我仲以為你誤會左tim! 真係架!? 但佢地既requirements 都唔低架wor.. 咁你d frds 應該幾勁下!!

    ReplyDelete