Monday, October 25, 2010

開開心 盡在Mitsuwa! Part 2






終於都的起心肝打埋PART 2 =.=



食完一輪野勁飽後, 我地就出去吸下新鮮空氣hea 下啦


雖則city 入面有個central park, 叫做「可以吸下新鮮空氣」

但晌呢個人工既公園入面吸得幾多丫?!





今日真係有好多唔係自拍既單人照呀haha

thanks cyrus!!

今日發現, 佢同綠雞既性格係極度相似的haha










呢張yeeki 似斷了氣haha


終於有大合照啦!!


wa 我手臂好似好幼咁wor~~




hea 完我地返入去食dessert!

yeeki 食peach ice cream


cyrus 食'來自意大利既蕃茄' 既cake


我同phibbie 就share 呢個刨冰


一路食我地就去買野喇!!

桃哈多呀 :):):):):)


haha 買左呢個紅豆燒餅食呢!! 超好味, 外脆入軟

而且d 紅豆係大大粒果d red beans ah!!


今日唔重2磅都幾難~.~


買埋野我地就走喇!!




下次去玩叫埋我喇HAHA



No comments:

Post a Comment