Monday, November 15, 2010

超級忙!!

 


好耐好耐好耐無update 過個blog 喇


基本上除左facebk 同weibo 之外 (因為用iphone 上)


我已經好少再update 其他野


實在太太太忙喇


大學生活係非常之刻苦耐勞


d midterms 溫遲d 都死 (我已經就係晌呢個處境.....)


 


其實我每日都會黎自己個blog


跟住就好順手咁click 去'我的blog 友'


八掛下blog 友既動向


想打下blog 時就總係諗唔到打乜好


又好少用大機影相


到thanksgiving la!


thanksgiving 一定會update d 新野俾大家睇下:)


依家就睇我update 下d 舊野先


 


每逢星期四既12:30-14:30 都係club hours


我會去ccf, 係一個俾中國人既團契


well, 大部分既都係香港人/講廣東話的haha


亦係我每個星期in school 最快樂既時刻


我已經有4年無返過團契喇!! 有d 懷念之前小和既生活


有一日同大佬一齊去打針


見佢打針真係俾佢笑死!!! 我都無嗌你竟然嗌????!!


為冬天做的準備, 非常鐘意ugg boots


又有一日去食飯


n 年無紮過辮出街既我就係因為條scarf 而紮haha


都okay 好睇丫, 係個頭真係大左少少個額又高左少少咁囉


latte, 成為我上大學後非常喜歡的吊命劑


每日都上8:40, 有時前一晚搞到2,3點先訓 (完全因為要做功課)


咖啡真係幫左我唔少!!


愈黎愈鐘意格仔衫 ♥♥


其實係有一個原因的..... haha:)


又有一日23:30 floor meeting


其實我非常之唔鐘意同層的darmmates


因為呢班男仔好鐘意三更半夜晌條走廊大叫


大前晚先俾佢地搞到我無覺好訓!! 幾想走出去鬧佢地


因為theatre 要交4pages essay


要我地去睇一個show, 我就揀左lion king


其實我10年前睇過架喇, 今次睇又有另一番味道:)


haha 好鐘意呢張相既原因係影到我對腳超skinny!


如果現實中都係咁skinny 就好lu


為大家介紹, 呢位係我的korean frd younhee 小姐


最近我地經常教對方自己既語言


全部都係bad words... ummmmm


再一次証明學bad words 真係好快架!!


christmas 將至, 我又要開始寫下christmas card


唔知邊個咁好彩會收到我既card 呢? HAHA


當然前面4張係分別俾4位最特別既人啦!


為左令自己間房都有少少氣氛


買左呢d gel stickers


又可以recycle, usd4 真係好抵呀!! haha



update 住咁多先啦


下星期有排忙!! 不過忙埋下星期就可以抖個幾星期


到時再update 啦:)


 


No comments:

Post a Comment