Thursday, November 25, 2010

Thanksgiving Day



係呀, 我又忙裡偷閒喇

一連兩日三個finals, 溫左50% 都無仲走黎寫BLOG

嗯............



2010-11-25 (Thursday)

一年一度的thanksgiving

今年晌表哥屋企食飯, 佢煮

我星期日就俾佢捉左去陪佢買送啦已經



尋日同大佬仔睇完hp7

呢集既information 比較多

我唔介意坐晌度6hours 睇哂成個第7集架其實

點解要分開兩集要我等多半年先有得睇呢-,-

就係因為咁, 尋晚大佬睇完就直接去左表哥度訓



醒目既人先會自帶拖鞋!!!


今日我都有負責架, 就係負責整呢個salad

酸酸地好開胃的arugula and strawberry salad




大佬仔竟然都有幫手架


整左勁耐就係切左呢碗哈蜜瓜


玩到無野好玩......




一個整緊野; 一個岩岩整完野; 一個八掛等食


其實呢日好倦, 極度唔夠訓既一日......


我地發現阿公多年前送俾表哥既戒指上.....

竟然刻左阿婆個名.... 嗯...... 好似有d 野wor haha


呢個係ham, 非常好味!!

我拎左d leftover 返dorm, 第2日加埋d 皇子姑煮好正


呢個係個湯

其實本來唔係咁既樣既, 係creamy 既...

只不過表哥無個bledder, bled 唔到就搞到咁稀

不過好好飲架!!!!


大佬話好熱要吸下玻璃上d 凍氣wor..........


好耐無飲酒啦haha (出blog 之日3日後我就大飲特飲啦可以)


佢呢個posture 做左好耐, 最後搞到有個油'控' 晌個玻璃度-,-


呢張相有名堂架, 叫做: 食得未呀?????????


窿左少少既mash potatoes

表哥加左bo 湯果d 湯渣落去一齊焗貪佢有味唔好side

出黎係好好味架!!!


人地話thanksgiving 會肥10lbs...

緊係啦, 唔係potato 就肉... 唔肥都幾難啦!!


thanksgiving 既主腳------火雞

大佬仔叫佢'fire chicken', 爛到無得再爛~.~

不過我唔鐘意食turkey, d 肉鞋烚烚


阿公阿婆最大同最細果2粒孫晌哂度喇


好慶幸叫阿fung 既表哥ss對我好好:D:D:D:D




有時搵佢佢都幫得就幫

年紀相差咁多年都絕對唔係一個問題;)


大佬近呢2年多野講左好多

特別係黎左nyc 之後


可能因為平日無人同佢講野

所以見親我都勁多野講-,-

多野講到我有時叫佢唔好噪hahaha


我地仲有dessert.......


好好味的newyork cheesecake with blueberry jam on top*


本來就仲有白酒既


點知個爛鬼開酒器晌開緊既途中爛左

搞到無得飲!!!!

(不過2個星期之後我上左表哥屋企同佢飲左喇hahhahahaa)



great night!!

thanks for the meal, my biugor:D



1 comment: