Thursday, December 23, 2010

到著 做冬



2010-12-23 (Thursday)

終於有時間可以開始寫下blog 喇haha

23號就返左香港喇

第一時間就緊係同我最愛既屋企人食飯啦

the leungs 專登遲一日做冬等埋我同大佬仔


不過去食飯之前要見下我個姐姐先

哈哈佢唔係我親生姐姐

只不過係summer 影過張相我地2個似得太緊要

再加上之前post 左佢fu mask 張相上fb 個個都認錯果個係我(包括我媽)

所以我直頭叫佢姐姐喇哈哈


今年真係對唔住d 朋友

我d 聖誕卡幾乎無咩寫過.....

淨係寫左俾d 我一落機會見到既同埋我d 屋企人

wuwuwuwu should i make it as a new year card then???



跟住就去食飯

the leungs 近呢2年既飯堂


我既好表哥plus 我既好好好朋友:)


我地4個終於聚首一堂喇

當晚post 左呢張相上fb, 包包即刻留言話:

「完全唔似4個月無見」

係啦係啦, 直頭似4日無見only.. 我地4個一見如故呀!!


呢2個希/熹, 無見咁耐就無剪咁耐頭髮

好核突呀!!!!


今日落機既仲有伯父!! 今年我地齊人呀!!!




我個幾月長既HK 之旅要開始喇:)


No comments:

Post a Comment