Monday, December 27, 2010

華哥演唱會



2010-12-27 (Monday)

尋日先見到彭氏2兄弟, 我地今日又見喇!!

今日我地去做每次返黎都要做既事之一-----拜山



拜完山我地就過返海去tst 食飯

我同彭子咕成日影埋d 相都好似對情侶

但每次我地咁講就會俾姑姐「喂!!」我地哈哈

我地仲親過情侶啦~~~


本年度第一張燈飾相


食完飯經過我渴左好耐好耐的holly cow

我終於又可以食到你喇yeahyeahyeah


拎住杯frozen yogurt 行去紅館喇


我地今日黎睇我地兩家人的偶像----華仔(哥) 呀!!!!


「當你見到天上星星 你會想 想起我」:)


好多人會覺得點解我地呢d 小朋友會鐘意華仔

我地由細到大就受我地父母既薰陶啦

再加上華仔既歌又咁鬼死好聽~~~

我成日都同人講我係佢super fans 但我唔識哂佢d 歌架哈哈


今晚就係個好好既例子

佢唱左好多好舊好舊既歌, 我大多都唔識

不過你唱左我最最最想聽既心只有你, 算你啦hehehehe


今晚發現有一首歌係好好聽

就係唱到華仔喊既"仍唱我的歌"喇!!! 好正好正呀!!


不過今場既嘉賓就有d遜色啦


係賈思樂同葉倩文.... wuwuwuwu

我地之後果幾場既嘉賓都有正, 連我好鐘意既eason 都有:(


下次concert 我地都會再黎睇你架~~~




No comments:

Post a Comment