Wednesday, December 29, 2010

(UP) Amelie & Chris Wedding (Evening)







五時恭候  八時入席



簽返個大名先~~






呢張係我本年度最最最最最最喜愛的照片

麻麻笑得超級開心呀!!


cheers~~~~


麻麻的孫仔孫女們, 仲差最大兩個表哥表姐


我地呢班細路負責做迎賓

其實都幾hea, 咁岩又有wifi

中哂毒既我即刻晌度喪msn haha




我地屋企好得意

同我地d 遠方親戚都玩得好埋好埋

呢個係我阿哥既五姨丈哈哈


你睇連契媽都有份黎飲就知啦




呢兩個人一除眼鏡就被誤認為兩兄弟


麻麻<3<3<3


你睇, 連我媽咪果邊既表姐都可以同我麻麻frd 到攬埋一舊哈哈






新人進場lu




影完上面張相之後我成晚無掂過部相機

因為我地喪飲, 個waiter 又喪斟酒

就係咁..... 我地果圍四個細路醉哂including me........



第一次醉, 一個好好既experience

醉完原來真係會飲少好多架!!

簡直有唔想再飲既感覺



No comments:

Post a Comment