Wednesday, December 29, 2010

(UP) Amelie & Chris Wedding (Afternoon)




黎到酒樓lu


麻麻的女外/內孫們


新人晌酒樓做埋交換戒指儀式

match in


我同阿妹要做'花女'

我咁樣講完唔只一個人叫我唔好發夢哈哈

咁係呀ma, 我十多年前做花女果陣都無呢d 野做既

呢張相melmel 笑到咁係因為我岩岩唔小心踩住佢裙尾哈 :P:P:P


前一晚見阿哥晌度練讀vow


我真係笑左出黎哈哈

今日到你地笑, 呢張相露出你地晌真既一面*




交換戒指喇


伯父有message 同佢地講




done!!


一家人影返張相先




今晚佢地有派呢d 相

佢地d 同事全部都拎左上角果張

全因後面架飛機哈哈;

而我地屋企人就鐘意左下角果張

因為呢張最似佢地既性格






呢兩個人呢一晚最矚目啦!! 真係醜死怪




cupcake tower by rochelle







No comments:

Post a Comment