Friday, December 24, 2010

平安夜。聖誕節

平安夜

同契媽同2位契姐入左西貢食飯

我地完全低估左其他人入西貢既意慾

完全唔醒起入面有幾個bbq場

mk 小巴站條人龍長到............-,-



契媽同媽咪成日話我地兩個似樣

但睇呢張相又唔係好似


食完seafood 我地仲去左食糖水


總店既糖水真係好味好多架!!!


無啦啦仲有santa 黎派公仔哈哈


食完糖水我就離隊去左將軍澳朋友屋企玩通頂

玩mahjong 嬴錢呢呵呵呵



多謝契媽送, kaka 幫忙的christmas gift!!


好特別的starbucks cup ah


聖誕節

merry christmas!!!!

通完一晚頂緊係要訓個夠

傍晚先出動!!!



先去跟eric dad 交收

今日同iris, clok 同lolo 無緣tim

不過好快就可以同你地見面喇哈哈

looking forward to that day:)

要多謝iris mama 送到我既christmas present

好鐘意clok 呢個present tag 呀




haha 係starbucks cup from russia

難道我鐘意飲starbucks 呢個形象已經深入民心???

thankyou thankyou :D:D:D:D


下一站黎到西環同表姐一家人打邊爐




打完又去食糖水

(返黎真係不停食, 食到我有D 怕怕)

好鐘意呢張相

大佬好少咁正經同我影相


my 北海道紅豆燉牛奶蛋白 (sth like that...)

yumyumyum


再影埋我個lover wahahaha


呢個christmas 好平凡

不過打後果個星期就唔係喇哈哈

密切留意住啦




No comments:

Post a Comment