Sunday, December 26, 2010

Family Boxing Day



2010-12-26 (Sunday)

前晚契媽好即興約左我地去街

順便同大佬去買阿哥結婚著既恤衫



去左peninsula 影相


我呢個大鄉里第一次入咋

講出黎都臭死怪


我地其實係去kowloon hotel 食tea buffet

超級的多人, 因為咁岩credit card 有discount

我手上拎住今年送俾自己既christmas present

我無得親身睇既千fa concent :(

我對眼腫得厲害..... 老毛病又來找我


食物既種類唔多, 不過都唔差:)


今日心情唔太好

好想好想好想行街既我好似無乜人理咁

搞到大呼無癮......

算了算了, 過左去就唔再提喇!!!



我地竟然晌加連威老道見到姑姐姑丈同包包

同佢地一家人真係好有緣hehehe

跟住我地就拉大隊返入fanling 食飯


我的堂妹妹返黎喇, welcome back rochelle :):):) miss you lots




姑丈今年送俾姑姐既生日禮物


我地4個又見面喇, 死都要坐埋一齊哈哈


仲有兩位(堂)哥哥

今次返黎咁齊人就係因為著間條呢位哥哥結婚喇yeahhh




哈哈kenny 哥哥被我地玩lu~~~


今日見面係因為阿哥要介紹佢既女朋友俾我地識

NICE TO MEET YOU , SUSIE:):)


好鐘意好鐘意呢張相

媽咪話我地4個好似樣, 係咩??

我淨係覺得呢張我同我細佬真係好似哈


樣~~~~~衰~~~


無啦啦晌天橋影跳跳相


好無聊呀我地哈哈




聽日我地4個又見面lu~~


No comments:

Post a Comment