Tuesday, December 28, 2010

中學buddies BBQ夜。阿哥上頭



2010-12-28 (Tuesday)



終於都同我班中學buddies 見面lu yeah!!!

今次返黎忙屋企野都用左好多時間

加上伯父成家都返左黎, 更加忙!



我地去左machi 屋企bbq

今日又唔係太凍 (雖然都仲係幾凍下.... haha)

不過晌個火爐旁都唔會凍得去邊啦



我地今年有抽禮物環節


當中當然係有好野同唔好野啦

我地個個都好驚抽到唔好既野


阿泉果份一早就知唔係好架喇

最後由自己女朋友抽到, 我地個個放下心頭大石

係咁yeah 同high five hahahhaa




阿香呢份真係笑死我地咁多個

個盒同入面d 野唔對辦既!!!!


綠雞最開心啦, 抽到最好果份!!!!


由一開始搞呢個event 時koey 已經話唔要抽到綠雞果份

點知最後竟然真係抽中左, 笑死我地每一個人呀!!




當日下午我包完禮物post jor 相上weibo

kawaii 即刻話要我果份, 點知又真係俾佢抽到wor 哈哈

我同allison 抽到果份都係好野黎架

都係好好味既古古力哈哈

我地三個有驚無險咁抽到好安全既禮物hehe


大個合照先!!!


我地仲幫born on christmas day 既allison 補祝生日


happy belated birthday my baby


wish ur wishes come true*


bbq 完我又要趕住去下一場喇

上麻麻度睇阿哥上頭

阿哥聽日結婚喇!!!


伯娘幫阿哥梳頭

其實我都係到果日先知男仔都會有上頭呢個環節架


食埋湯丸, 搞掂!!!


wedding 既野prepare 得8899 喇

looking forward to tomorrow!!! 我地the leungs 既大日子呀!!!



No comments:

Post a Comment