Wednesday, December 29, 2010

(UP) Amelie & Chris Wedding (Morning)



2010-12-29 (Wednesday)

等左呢日好耐好耐喇!!

我今次返黎最主要既原因都係因為佢咋

(actually, 可以話係最大既藉口既...哈哈)

阿哥今日結婚喇, 我多個堂阿嫂喇!!



10點幾我地就出發去麻麻度

呢個新任奶奶好靚呀!!!!


哈哈我同阿妹撞blazer

同款唔同色from AE

其實佢條裙我條褲都係from AE ga hehe

咁睇我同阿妹都幾似樣wor


麻麻今日特別靚




welcome back~~




我今日擔當左好多個角色

先係有平日伴娘做既pong 茶


:):)


好多camera 呀


影呢張既時候個camera man 叫我用羡慕既眼神去望住d 金器

我媽即刻彈句: 唔洗羡慕啦

哈哈哈


麻麻笑得超級開心!!!!!


打後每張斟茶相都有我份


成為當日最佳攝石人哈哈




媽咪送左個小小心豬牌


叫melmel 生足咁多個呀!!!


你地一笑好似, 好有夫妻相*





新任老爺笑得好開心呀


難怪我見到有咁個lipstick 印啦哈哈


阿嫂~~~~~


出發去酒樓喇

chris 哥哥係我見過最hea既新郎

當個個著得好行既時候, 佢著緊polo tee 牛仔褲-,-





No comments:

Post a Comment