Monday, November 22, 2010

阿哥駕到 part 1



2010-11-22 (Monday)

返到nyc 既生活一向都好平淡

返學放學食飯bo劇訓覺msn, 過著非常お宅既生活

間唔中就會行下街, 不過都唔敢行咁多

唔可以助長我既shopaholic 癮!!



不過凡事有例外既hehehe

chris 哥哥渣架飛機黎大駕光臨

緊係要陪下佢 (better say: 叫佢陪下我) 架啦:)

本來佢諗住上黎參觀下我個dorm 既

點知佢又咁好彩換左第2個銀包無photo id

結果我前一晚努力執房既成果白費左一半

算啦, 我就帶你去soho 行街啦

順便用下你d allowance, 唔好side ma ahaha





佢真係打緊喊路架!! 緊係啦, 前一晚黎到

第二日就陪個妹癲haha


我地由soho 行去noho

like this*


跟過呢間costume shop, 其實我係俾個位'婆婆' 嚇左嚇






影左好多相佢先話唔可以戴住佢d products 影相





我地再由noho 行去union square,

帶左chris gorgor 行flea market



乘機影多d 相寫下blog!




好鐘意呢d 燈, 如果有得賣俾我掛晌個dorm 度就好lu


i like this so much!


見到有我非常鐘意食既 belgian waffle

好掛住spring break 晌london oxford street 食到果d 呀...


同阿哥share nutella with icing sugar

= 好甜好漏既waffle

不過真係好好味ahhaa




要繼續寫essay

聽日先寫埋下part!


2 comments:

  1. 你個blog寫得幾好啊@@期待你下part分享~
    [版主回覆12/07/2010 21:30:00]thanks:)

    ReplyDelete
  2. 果d波波燈我知邊度有得賣啊~~ Bryant Park果度既Kinokuniya有~不過唔記得幾多$$~ 或者HK好似都有好多啊~~ 上次我去Thailand都好多, 不過都幾貴啊~~~

    ReplyDelete