Monday, November 22, 2010

阿哥駕到 part 2






都係拿拿聲UPDATE 埋就訓

同阿哥食完野我地就行去madison square park

呢個地方我每日返學都經過

feel 到佢唔係好想正正經經晌一間restaurant 度食飯

所以我帶左佢去我餓左好耐既shake shack 度食!
呢一日係好warm, 但唔知點解會有雪晌地下

(後尾有朋友講返原來係拍戲)


呢度就係喇~~~~


iphone 4 用家既指定動作: 一停低就拎個電話出黎禁禁禁同影影影


我就影住個單反係咁影ha


有得食喇!!






你睇下我個樣就知我幾鐘意食呢度既burger la haha


佢唔係好大個, 但佢果塊肉真係非常之咁juicy

chris 哥哥食完都讚不絕口呀!!


有名你叫shake shack, 你一定要試下佢d shakes

我呢個肥人飲下lemonade 就算, 事關岩岩先食完個超漏nutella waffle

不過點都要叫阿哥試試, 你睇下幾rich....


食完我地就由23rd st 行去34th street

去左macy's.......門口


再行去42nd street, time square!


今日做左一日遊客haha


再去埋新開既disney store

d童真返哂黎,見到咁多公仔真係好開心haha

好想去orlando disneyworld 呀:(


佢真係有strawberries 味架!!

同埋我好鐘意佢地整到佢殘殘舊舊咁, 好'入戲'呀


我對disney store 個design 既期望太高喇

我覺得佢仲差少少野咁姐!!!


跟住我地再行去50th st

我地足足行左4個鐘, 淨係食野果45mins 坐低過

行到阿哥嗌腳痺.. 我反而咩事都無haha

所以話呢, 行街對女人黎講真係好大威力架

我成日都講行4個鐘街比跑一個鐘步有效架啦:D



我地好快又見喇~~~ 超期待你既WEDDING PARTY**



No comments:

Post a Comment