Friday, March 18, 2011

三月的夏天



2011-03-18 (Friday)

凍左咁耐終於都暖返.......一日喇!!

今日同夏天無咩分別, 我個人全日都晌HYPER MODE

等左幾耐唔洗再著厚厚既褸出街

可以著短袖衫呀WOW



仲可以出動太陽眼鏡


去完AE,UO 退完野之後就周圍行街

晌SEPORA 見到DAISY 出左新味, 非常FRESH

清到噴左一陣陣味就散哂~~~


SOHO 開ARITZIA!!!!

終於等到佢開NYC 開分店喇YOYOYO

呢間係自從09年SPRING BREAK 去溫哥華後即愛上既SHOP

不過入去係要同入TOPSHOP 一樣理智

因為佢D 野1D 都唔平........ 又唔係好抵

不過我冬天成日著住果件厚厚既JACKET 就係FROM 佢其中一條LINE---TNA

大愛件褸, 又暖又修腰, 正:)


天氣咁好就緊係去食埋我渴左好耐既FROZEN YOGURT LA

因為你, 我已經唔多再愛食雪糕啦 (HAAGEN DAZS 同MOVENPICK 除外丫唔該;P)


冰水同太陽眼鏡----SUMMER 既象徵

只可以呢個咁SUMMER LIKE 既天氣只係維持左一日咁大把.....


會合埋大佬同表哥就齊齊返ROSEDALE 食飯

我地果然係兩姊弟, 暗瘡都要生埋晌同一個位HOHOHO




開左呢張木台就搞到我今晚走唔到啦:(

乜落妝既野都無帶......

就係咁我戴住CON 無落妝咁訓左一晚

感覺非常唔好-,- 下次都係隨身帶備返D 落妝用品先




















No comments:

Post a Comment