Saturday, April 9, 2011

好天氣。CENTRAL PARK



2011-04-09 (Saturday)

兩個星期前上網睇到DISCOVERY TIME SQAURE 有哈利波特既展覽

身為SUPER FANS 既我拿拿聲拉埋大佬同我一齊睇!



USD26, 30分鐘出返黎... 失望!!!!

因為無得影相!! 入面真係整得幾靚

同埋有好多戲入面既道具同衫

不過咁貴咁短時間出黎真係好失望架


跟住我地就去左有摩天輪既TOYS R US 行


好快就出返黎.....

見咁好天氣決定行10幾條街去CENTRAL PARK 曬下太陽好過!!


櫻花呀!!!!

其實只係一棵好細好細既樹仔

不過見到有SAKURA 都好興奮!! 好想去日本睇!






求其搵舊石仔坐左好耐


大佬真係好唔掂

一路行一路要搵石/凳坐囉


其實好多人都黎享受呢個咁好既天氣




春天黎緊喇, 再暖D 啦PLEASE~~~~~


哈哈竟然見到呢間CAFE!!!

上年呢個時候晌LONDON 時我日日都飲緊佢既MOCHACHINNO:D


買返杯懷緬下先





跟住我地再慢慢行到呢個大草地


求其搵個地方就坐低


感受下陽光


雖然就大風左少少


但係都十分之RELAX!!! 如果可以晌度野個餐就好喇哈哈


I WILL BE BACK!



1 comment:

  1. Let's going again during spring break!!
    [版主回覆04/12/2011 07:55:00]ho ar, after i come back from Montreal!

    ReplyDelete