Saturday, April 23, 2011

daydreaming in IKEA



2011-04-23 (Saturday)

一個facebk 既wall post:

「cyrus 我唔想呢個sem 完我都未見過你!!」

跟住就好即興咁約左第二日一齊去IKEA 行下喇哈哈

快D 得閒搞多D 呢D 即興既活動啦

但唔好食咁多野wor, 我怕我有一日會肥死-,-


搭water taxi 去... 哈哈我呢個大鄉里次次去都有車坐

所以今次第一次搭咋!!


晌water taxi 上我已經係咁話我好肚餓

黎到ikea 第一時間搵野食!! 我地傻架, 嗌左勁多野食-___-


好彩有食左兩碟meatballs (起馬有30粒)

仲可以清埋個apple cake 既cyrus, you are superb!! :D:D:D


其實今日黎既目的係為就黎搬屋既mr. benny (aka cyrus) 添上傢私

不過最後只係買左好少野, 因為佢不停俾我地禁住哈哈

鬼咩~~ 見到樣樣野都話「哇好靚呀~~」XD


而我, 黎既目的純粹係見下cyrus 哈哈

我同phibbie 呢日相當眼訓呢, 2個3點幾先訓.....

一路行見到d showrooms 就諗下第日既屋企會係點呢??

如果有我身後呢幅牆就好喇, very 靚:)





行到kids section 果陣我好興奮哈哈

嫁個好老公同生仔女係我最大既願望

我好天真架咋~~ 不過呢個應該係每個女仔由細到大既願望黎既


真係想所有煩惱可以好似開關燈咁啪個制就搞掂!!


07年屋企大裝修時我曾經諗過整呢盞燈晌我間房度架HAHA








今年20歲生日整頂咁既帽戴下好唔好呢?? HEHE


玩到無野好玩, 玩垃圾筒!!!

well, 我知呢個可以唔做垃圾筒, 但我宿舍依家係用緊呢個囉-,-

諗起都覺得污糟呀哈哈 仲要全部人無一幸免!!


多謝cyrus 同phibbie 陪我搭water taxi 走

如果今日無雲個日落一定好靚!!!

仲見到我11年前去過既status of liberty








yeah, 多謝你兩個等我今日可以出走

唔洗成日俾我媽話我晌dorm 唔出街!! wahaaha



4 comments:

  1. Sweet post.
    [版主回覆05/01/2011 06:57:00]thank you :)

    ReplyDelete
  2. 車~~~你話咁快又返HK喇~~~ 邊有時間同你周圍去wor~~~
    [版主回覆05/02/2011 01:33:00]返黎繼續 返黎繼續:D

    ReplyDelete
  3.        



     


     
    一分錢 二分貨   來網上商店看看吧...
    幼兒布書   、 玩出知識  、 泥膠玩具 、 右腦音樂CD 、 杜曼教育     http://bbfunland.shopping.babysky.hk

    ReplyDelete
  4. 不錯不錯,支持樓主~~~

    羊停止了呼吸揚眉吐氣(羊沒吐氣) 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    ReplyDelete