Sunday, April 24, 2011

陪媽咪公幹--Montreal

 


 



spring break 開始嚕



今日媽咪接完大佬放學之後就黎車我返姨媽度



順便執埋d 冬天衫返去, 等5月尾唔洗搬得咁辛苦



呢個SPRING BREAK 會跟媽咪去montreal


換到mileage 去, 又未去過, 今個spring break 又無咩野做


咁就跟埋佢去啦!! 不過預左無乜野玩


 


我地出發既前一晚, 大佬就先上機飛去溫哥華搵伯父喇


16號既早上早機


前一晚訓得唔好, 眼訓到飛起



好彩只係個幾鐘機, 訓一陣就到啦~~


天氣非常之唔好


落雨落雹又超大風又好凍, 連拎個相機出黎影相既動力都無


所以我晌montreal 呢段時間影左極極極少相


 


第一日落左downtown 行下


落大雨又凍搞到我無哂心機行


加上佢只係得一條街多野睇, 不過呢d 野全部newyork 都有


加上依家加幣貴過美金, d 野完全唔抵買!!!


咁就唯有搵間cafe 坐下hea 下收下free wifi la



呢個trip 日日都飲緊酒, 加拿大係19歲就可以飲哈哈


加上要同媽咪同d 客食飯, 難免會飲下


mojito 其實好好飲, 不過呢杯落得太多糖水喇


hot chocolate 係我呢幾日既伙伴


真係唔知點解我咁鐘意去旅行先黎每月一痛


搞到我成日都面青青頭暈暈咁


加拿大d 奶好味過美國既多多聲呀!!!


500ml 咁飲, 完全破哂戒=,=


仲有成日飲呢d 淡奶


細細個同麻麻去m 記時, 佢最鐘意嗌奶茶


我就會拎多兩包奶黎飲哈哈哈


montreal 既metro 真係好乾淨


雖然未及香港果d, 不過nyc d subway 就遠遠比唔上啦


 


晌montreal 留左一日, 我地向quebec city 進發!!


 


No comments:

Post a Comment