Wednesday, July 13, 2011

大佬生日飯@秋田

2011-07-13 (Wednesday)

大佬18歲生日快樂! 

飯夜晚先食 下午見今日唔洗返工就去搵下契姐high 個tea 先
又可以見到項珮b 同阿ka <3




阿ka 今日唔知做咩不停喊
唔理佢一陣喊 抱上手佢又喊
好難先影到佢一張唔喊既


而阿b 就一貫作風
見到我叫佢同佢玩陣之後最後都係玩我部iphone
仲會話: 姐姐你個iphone 都無野玩既!!

夠鐘就去諾士佛台食飯
今晚男朋友都有被邀請出席呀哈哈:D

一黎呢個蒸蛋已經非比尋常
入面有鵝肝架@@
超級好味呀!!!
雖然我擺呢張相上FB 時竟然有人問我係咪五代同糖果D 蛋蛋布甸 -___-


呢個超級手卷都正到不得了哈哈

之前晌OPENRICE 都見過有一間鐵板燒會有師父用飯砌公仔
但我唔知原來係講我今日去食呢間


好犀利呀佢!!
砌完公仔仲要倒轉用蛋汁黎寫字
SO CRAZY!!!!!

等契媽同家姐黎就可以切蛋糕喇!


HAPPY BIRTHDAY~





多謝契媽送我一位LGB 既MACAROONS
雖然我真係唔太好呢樣法式甜點
實在太太太太甜喇OMG

呢晚飽到行唔郁..........
仲有星期六果餐都唔知點算......



No comments:

Post a Comment