Wednesday, July 6, 2011

work @ 利時

2011-07-06 (Wednesday)
尋晚男朋友既妹妹叫我幫佢返利時替工
其實有d 緊張 因為我未試過一個人睇成間鋪同埋從事呢個行業

結果唔知係緊張定真係訓唔著
天光我都仲眼光光.....


先同auntie同阿妹食個晏先返工
第一次同佢地見面except my bf 真係有d 驚哈哈


多謝auntie prepare 左一盒哈密瓜俾我呀!!


上次行利時睇中左呢對鞋
今日返工可以著住佢成日


仲有您帶來我至愛既阿路hehehe
邊有人返工返到我咁幸福架~~~~


呢身打扮平日真係好少咁著
所以晌度睇多幾眼好喇哈

No comments:

Post a Comment