Sunday, June 26, 2011

風雨同路見真心

2011-06-26 (Sunday)
星期四即興話出海 星期日就去啦!!

本來今日係去拜山既.........
好彩無去咋, 點解???

因為大風大雨囉...... 仲行雷閃電

我地落左錨諗住釣魚既

但都唔多對路 擔住遮等細雨少少好過


姑丈係完全無回頭之意既哈哈

只係做好左d 防風防雨措施

但當然唔多防到啦

好彩我地個個都著哂泳衣諗住落水姐哈哈


好凍呀..........

哈哈呢件救生衣我地細個全部都著過

肥咕20年前都著過架哈哈





之後我地去左個更大浪既地方

釣大魚同蘊釀嘔既情緒........




我果條係是日最大呀! 哈哈

跟住我地又去左岩蛇灣游水

但今日當然無上次咁靚啦!






No comments:

Post a Comment