Saturday, June 11, 2011

新成員。新組合



2011-06-11 (Saturday)

呢個飯局本來係我落機果晚舉行既

點知媽趕唔切返黎所以順延到今日:)


呢隻豬係今晚既主角

但我又唔覺得佢真係咁好食哈哈

我地同the pang's 既飯局今日起多左兩個新成員

有她;>

和他:D

關係方便唔直接介紹啦WAHAHA

心水清既你地會明白佢地係邊個


包包我地仲等緊另一個她黎加入架!!

今日姑姐姑丈隆重其事 而其他人就平日打扮甚至街坊LOOK (我講緊我同我媽哈哈)

所以我地見到佢地兩個時真係呆一呆 但又覺得佢地好得意HEHEHE

YEAH~~ 好鍾意我地四個影既FAMILY FOTO 呀:D

今個暑假要影更多更多既!!

出BLOG 之日係肥咕生日, HAPPY BIRTHDAY!!!!!!



No comments:

Post a Comment