Wednesday, June 15, 2011

我們的第二站: 台北 DAY2 (下) 九份。師大夜市




繼續我地既行程~~~~~


九份老街有一個好處

佢全條街都有WIFI 方便哂我地呢D 唔上網會死既人


影到咁上下又搵到個影相更加好既地方

如果天晴少D 霧既時候真係好靚架~~~




LIKE THIS :D







晌九份買埋手信我地就返酒店放低D 野再向師大夜市進發!!

呢兜"老"味真係勁呀! 一大袋成百蚊港幣!! 飽到我地傻下傻下



仲試到大大塊既豪大大 呢塊野食一次就夠喇-,-


睇佢兩個你就知果陣有幾咁熱啦 -_______-




今日行程好chur 好倦呀!!


呢個係我地每日既動作 去到邊都試下有無free wifi 收

不過台北無hk 咁多free wifi, 好多都係要有account 要俾$ 既


好~~~~倦~~~~呀~~~~~

1 comment:

  1. Why the bottom part can't see the pics ge?
    [版主回覆06/30/2011 16:53:00]now try har see ng see dou~~

    ReplyDelete