Sunday, June 5, 2011

龍舟下水禮



2011-06-05 (Sunday)

端午節前一日 出發去游龍舟水囉

今日天氣超超超好! 超超超曬!



好鐘意姑丈件衫既背隻 姑姐話晌花園街買架咋哈哈


南極蝦




雞泡魚係我地既兒時玩伴

其實俾我地釣到上黎間唔中佢地都好慘

除左唔會湯開佢地之外(因為怕有毒) 基本上好多野都會玩哈哈


呢條叫藍精靈 係我釣既

不過釣完又放返落海果類


落水喇落水喇

d 水勁勁勁凍-,-


曬到傻呀!!!




我地黎到蚺蛇灣 晌赤徑附近

呢度水清沙幼 真係以為自己去左旅行




好正好正!


班大人想傾下計叫我游返上岸先

好耐無真正咁游過水喇


再曬埋個太陽 好滿足!!

不過訓完呢一覺我黑左勁多.....


出完海返屋企沖個快涼我地就出九龍城食飯哈哈






今日真係玩得盡

返屋企仲要三更半夜湯魚 好倦!!!


No comments:

Post a Comment