Wednesday, June 15, 2011

我們的第二站: 台北 DAY2 (上) 九份




2011-06-15 (Wednesday)

呢幾日我地無10 點都唔起身

放假MA, 其餘三位團友平日都要返工.. HEA D 無所謂啦哈哈

加上我唔係個MORNING PERSON, 叫我咁早起身真係想死XDXD

第一同第二日既行程都比較FULL

我地都PLAN 左去D 長程少少既地方



第一站去食個阿宗大腸麵線先


HEHEHE 多謝尋日既輸家HOGAP~~

果幾日左眼唔知做咩日日都好痕(已經日日戴ONE DAY 日日換)

可能係D 鼻敏感搞到我眼都腫埋


出發搭巴士去九份喇

行到入條九份老街除左食同買手信 真係唔知可以做咩哈哈




呢個好好味



我地真係食完又食 其實有D 誇張哈哈

No comments:

Post a Comment