Saturday, June 18, 2011

我們的第二站: 台北 DAY5 桃園機場




2011-06-18 (Saturday)

夜晚9點機 我地大把時間用

12點CHECK OUT 後寄存左D 行李我地就最後衝速去買埋D 手信

呢個旅程買得最少手信既真係我 媽咪一早叫我唔洗買

我又唔洗返工唔洗買俾D 同事 而且我有個來自台灣既阿嫂

有人長期供應台灣食品俾我D 屋企人哈哈

行到咁上下我地返酒店拎返D 行李就行去台北車站搭巴士去機場

經過呢度 我地死都要買返個上車食

其中兩位大食團友一人買左兩個隊-,-


話咁快五日四夜就咁就完左嚕 :(


個幾鐘頭之後我地到左機場

晌車上訓得最林果個伸返個懶腰先~~~~~


WUWUWU 完了完了 T.T


唔好以為後面兩個係攝石人

其實我地係影緊大合照架哈哈

我地勁早CHECK IN

打算晌閘口繼續我地既UNO 大戰

(其實係因為我地無野好行啦...... 哈)


呢個人話黎到台灣一定要學下果個仆街少女WOR

其實我覺得903 改LYING GAME 呢個名好聽好多囉-____-

我最唔想發生既事最後都發生左

就係要晌HELLO KITTY 閘口上機..........

憎呢隻無咀貓入心入肺既我

坐晌度講左不下十次"好核突呀真係!!!!!"


晌閘口坐左兩個幾鐘我地就上機喇

(EXCEPT DELAY 我都未試過早咁多到機場哈哈)

再見喇台北~~~~~~

唔知我地既下一站會係邊度呢HEHE???




No comments:

Post a Comment