Thursday, June 16, 2011

我們的第二站: 台北 DAY3 永康牛肉麵。乾杯



BACK TO>>>



2011-06-16 (Thursday)

今日無咁chur 因為都係晌市內行

訓晏d 搞掂哂d 野差唔多12點先出門口哈哈

跟住書仔教我地去食永康牛肉面

行左好耐好耐都未到 出緊汗濕哂

影張相笑都無力呀!!


點知本書仔錯既 教我地行錯方向囉!!!!!!!!!!!!!!!


最後一路問人一路行 終於黎到我地既目的地

餓死又熱死喇~~~~




其實我好後悔嗌左大碗 最後食唔哂

叫碗細乜都夠架喇!! 大既係D 面多左架咋




食完我地決定好奢侈咁搭的士去忠孝復興

因為永康街唔近捷運站 我地諗起頭先條路就唔想行喇

最後我地行地下街去忠考敦化站 去行下D 小巷小街


呢度有少少似日本既feel

我地就晌呢度見到李燦森喇 咁岩puma x fragment 有event

最衰d 人晌哂入面 如果唔係可能見到更多明星哈哈


之後我地去左信義誠品行左一個鐘

終於搵到除左食物外比香港抵既野喇, 就係書!!!!!

我一口氣買左三本呵呵呵呵
夜晚我地今日食盡D 去左呢度~~~


有啤酒飲, 爽呀~~~~~~~




我地嗌左好多野食


呢塊和牛我依家見到又流緊口水喇-________-


CHEERS~~~~~

睇呢張相就知誰是飲得誰是唔飲得啦呵呵呵


不過好快就飲哂!




呢位先生扮哂野!!! 我諗佢真係飲哂呢3杯佢果晚返唔到酒店

再唔係果晚返到酒店我有排搞唔洗訓!!!!


呢度每晚8點都有FUNCTION 搞架!!!

會FREE 一杯野飲同埋同全場一齊CHEERS!!!! 仲有D 玩情侶既活動哈哈


食左咁多野每人大約HKD250 以內啦

晌台北咁多日呢晚食得最貴

不過晌香港以呢個價錢食唔到咁既氣氛同食物質素既燒肉囉!


KANPAI 個WAITRESS 介紹我地去行呢個夜市

因為晌附近ONLY


但全部都係得野食 唔岩我地啦 岩岩食到咁鬼飽!!


行完返去沖埋涼我地就食宵夜!

我地今日買左蛋蛋布甸 不過食完我又唔係覺得好好味

朋友話五代同糖既好味D 所以你地唔洗去台灣都食到好野啦哈哈




呢個先生每日既指定動作




食完我地又來UNO 大戰!! 今次我輸得慘烈喇

你睇呢兩個人開心到!!!!!

左邊果位由我輸左果刻開始笑唔停笑到返自己房-,-

右邊果位一知自己唔洗輸直情開心到晌間房度不停來回跑-_______-

No comments:

Post a Comment