Friday, June 17, 2011

我們的第二站: 台北 DAY4 (上) 101。市政府站



BACK TO>>>




2011-06-17 (Friday)

今日又係周圍hea 行閒逛

去食晏前兩位團友買個donut 食先

由於晌NYC 見得太多同以前食唔少

我依家已經唔敢再食 好甜呀!!!


兩位團友由前日講到依家話要去公館站果個水上樂園

今日佢地決定去 我無帶游水野過黎又買唔到

所以我地分道揚鑣 佢地去水上樂園 我同BILLY 就繼續周圍行


之前晌FB 見來自台灣既阿嫂晌台灣飲呢間波霸奶茶

緊係要試下啦! 不過少糖都好甜-,-

BILLY 飲果杯正常仲甜, 甜到苦.........


淋個身抖陣我地就出動喇!!!!

都係果句, 大家去台北玩唔好買呢本書......




我地無上101 呀 太貴唔值!

寧願上香港果個好過~~~




原來101 有FREE SHUTTLE 返市政府站架!

個MALL 入面有指示話你知邊度有得搭

但去101 果度就唔清楚 因為我地兩個係行過去既哈哈


返黎呢邊行下D 百貨公司

其實都無咩野行 黎黎去去都係果D 野

晌HK SOGO 都唔會點買野既我地 黎到呢度仲點會買野丫


又去左行誠品 買埋之前想買果本書

一出黎就見到101

丫Cherrrr 早知唔行過去晌呢度遠眺下就算啦 -____-




先影呢張


再轉180 度影埋誠品 done!!


市政府站有四大間新光三越

每間都賣唔同既野 大得有點誇張-,-




行完我地就返去join 返我地既團友食飯喇!!

No comments:

Post a Comment