Saturday, June 18, 2011

我們的第二站: 台北 DAY4 (下) 談話頭家常菜。西門町




JOIN 返兩位團友食飯! 本來我地諗住試呢度既鼎泰豐

諗知要等百幾張籌-____-

拿拿聲睇書仔轉地方! 搭的士去食呢間~~~

書仔話張學友, 莫文蔚係常客黎架WOR


呢個湖南蛋好味呀!!!!


D 送黎哂唔洗15MINS 就清哂 我地太餓喇

食完仲要好似唔飽咁-,-

搭的士返西門町行下同埋買手信~~

先黎西門紅樓 我地晌佢關門前15MINS 到達哈哈




呢度開左D STORES 俾D 年青人創業

不過對我地黎講都無乜野行





自拍返張大合照就閃喇~~~~

不得不讚部G12 我地呢幾日既大合照全部都用佢黎影

個MON 可以轉出黎 唔洗我地就位就得咁辛苦

而且佢既QUALITY 真係唔差 當然影夜景另計啦~

渣開單反既我都忍唔住心思思想買:D:D


行完我地夜遊西門町


我呢個輸家請返佢地3個食雪條!

所以話呢 有幾耐風流有幾耐折墮

我第一晚嬴得太得戚喇哈哈


我地買左鴨舌同阿宗麵線返酒店嘆! 好味道~~~~~




呢個團友支持不住晌我地張床度訓著ed 仲要扯哂鼻鼾咁款

我地已經拍左佢片錄埋佢音哈哈


估唔到我地最後一晚晌台北就咁就完結喇

No comments:

Post a Comment