Tuesday, June 14, 2011

我們的第二站: 台北 DAY1 (上)



08年我地去左PHUKET 五日四夜 ( CLICK>>Phuket Trip Day 1*)

今年我地決定再一齊去旅行

呢一站係--------台北!

2011-06-14 (Tuesday)

8:15AM 機; 4:30AM 起身; 5:30AM 食埋早餐等車

好 眼 訓 -_________-

你見我頭都未乾就知其實我地當時係幾RUSH 既哈哈


CHECK IN-ED 等上機!




1.5小時後到著台北! 同我由機場搭巴士返大埔既時間差唔多~.~

覺得做呢班機D CREW 都幾RUSH

飛到上空定左之後就勁快咁派餐收餐

跟住無幾耐就話仲有30MINS LAND

要收HEADSET CHECK 乘客SEATBELT 整返好D 凳

真係勁!!!


竟然俾人影到我地兩個做埋D 咁同胞既行為 真失禮!




去到酒店SETTLE DOWN 之後我地就出動喇!!

WA 呢個胡椒餅不得了, 我依家見到張相又想食-,-




呢個係鴨血臭豆腐


睇下呢位團友就知道佢係幾咁臭-_______-

我成煲野都無掂過 佢晌我前面已經聞到係有幾咁臭.....


食完我地出發去下一站




HERE WE ARE~~~


我地去左淡水呀!

No comments:

Post a Comment