Saturday, October 1, 2011

十月落雪。Mom is in town!!

出BLOG 之日
NEW YORK 落緊雪............
而且仲要唔係好細雪, 係大風雪-___-


今朝起身拉開窗簾就見到呢個情景
我真係嗌左句: 「痴線架!?」


不間斷咁落, 2/F 平台已經開始變白濛濛一片喇
睇黎今個冬天真係幾難捱!!


2011-10-01 (Saturday)
話說媽咪尋晚就到左NEW YORK
今日約埋一齊去表哥度HANG OUT

媽咪黎左咁多日我係一張相都無同佢影過既
WELL, 最後果晚有既
不過我心情唔好唔想影相咁影就唔計!!

呢晚食完飯我地去左表嫂度同佢隻狗CHAPPY 玩

佢係一隻嗲到嘔既狗
似BB 多過似狗哈哈

亦因為咁我完全唔驚佢

痴線既表哥俾白酒引佢
佢話CHAPPY 以前唔飲架
點知今次係追住要飲-___________-

仲要LUM 埋手指邊佢先心息哈哈

are you drunk chappy???

佢D 毛愈黎愈淺色唔知點解
我都係鍾意你細個果陣姐~~

第二日一大清早出發去OUTLET
前一晚玩到點幾, 第二朝要8點幾起身-,-

天氣開始凍
我咁樣著再加件hoodies 都唔係好夠暖

其實晌outlet 我都無咩野買
我同媽咪都係專攻小朋友衫
買俾身邊咁多位babies, 數量仲要不斷增加哈

有個人今年唔洗買冷衫囉呵呵

撞正呢個時候 真係極級辛苦
所以晌架車度喪訓

之後既星期一媽咪要出黎city 見客
見完就車埋我去食飯
又窒車呀救命..... 條龍長到見唔到頭呀




No comments:

Post a Comment