Thursday, April 5, 2012

春嬌與志明

2012-04-04 (Wednesday)
兒童節既晚上我同buddies 去左睇一套兒童不宜既電影
等左呢日好耐喇! 終於可以會下我既情郎喇

 

我地學校提供平飛俾我地去AMC 睇戲
咁岩春嬌與志明只係晌兩間AMC 上畫 PERFECT!
慳左五大元正呀!


前一日已經去換定飛 驚死無位!


十一月尾既時候我搞到我部IPHONE 4 既左上角無左一忽
差唔多半年之後我終於拎去換過部refurbished


原本打算今晚食恨左想食好耐既IPPUDO
真係差一步就食到架喇
係CHENEY 黎到齊人之後佢就話要等20-30MINS
但20-30MINS 之後我地就要入場霸位喇
(P.S. 晌呢邊睇戲無劃位架 想要靚位只好早D 入場霸)


最後我地去食SETAGAYA
呢間我晌佢分店食過不下十次
果陣成日都同表哥去食 而質素亦每況愈下唉




食完拉面我地買埋甜品就入場!
可以晌美國睇到同步上畫既港產片真係心感興奮
事前除左TRAILER 之外 所以其他YOUTUBE 片/微博POST 我都飛
因為我想用第一身原汁原味咁睇以示對我情郎既尊重
wahahahahahaha 


呵呵呵我地買左我非常鍾意既froyo 入場邊睇邊食
不過都未開始做就食哂啦








有人話對呢套戲期望太高
我就話係呢套戲好生活化無咩刺激位
但正正因為咁我覺得好好睇
就連佢D 粗口都講得好順暢好真情流露
完全唔覺得UN 耳之餘仲覺得如果少左D 粗口會好失色

今日CHENEY 帶左志明眼鏡
所以要同假志明影返張相


一入夜就凍到飛起
HAPPY NIGHT WITH YOU ALL
返埋聽日就SPRING BREAK 喇YEAH!

No comments:

Post a Comment