Saturday, March 31, 2012

媽咪駕到


哇yahoo 你d 相既質素唔好再差d!
你真係想趕絕我轉用第2d blog???

2012-03-30 (Friday)
媽咪前晚駕到
尋晚同佢食過飯 今日就算係全日陪下佢啦

 

佢去見客 我同大佬就晌附近等佢
黎到久違既34th street, 即macy 果邊
哇多人到!!! 果然係遊客區
多人到有d 討厭.....


尋晚拎左新鏡頭 今日緊係即刻試用啦!
好正呀~~ 我終於可以晌猛烈陽光下影相喇yeah!


去食韓國野, 本來想帶佢地去食penelope 既
但我好餓唔想再行哈哈


食完korean food 就帶左佢地去stumptown
因為我好需要一杯咖啡
點知佢兩個都唔慢慢嘆既 好快就飲哂
突然好掛住我兩個coffee buddies!


 


hea 到五點會合表哥之後我地就去happy hour


快d 21歲啦 我好想happy hour 可以飲酒而唔係呢d 糖水呀救命-_____-


仲有3個幾月姐 3個幾月後我仲唔叫你飲, 白酒!!!!


呢個係我地黎呢度happy hour 既主要目的------- 一蚊一隻生蠔/蜆呀!!! 





食完就去食正餐喇
呢間晌我以前dorm 的附近 想試好耐喇!
今日終於有得食yeah





1 comment:

  1. 34 Street look freezing.............
    [版主回覆05/02/2012 05:14:13]that day was pretty windy though

    ReplyDelete