Thursday, March 8, 2012

咖啡之旅第三站:Joe The Art of Coffee

2012-03-07 (Wednesday)
 

今日要為我份英文essay 去museum 做reasearch
全nyc 最得閒既朋友ken 話佢有興趣去睇下
其實係因為佢月尾返香港
想爭取時間去多d 地方影多d 相
有人陪我緊係好啦呵呵呵

同coffee buddy 去嘆個咖啡先出發
見上次份article 度其中一間cafe 晌museum 附近
let's go!!!!

第三站: Joe The Art of Coffee


去左三間cafe 都有呢個




coffee bud :)


呢個星期好忙 有兩個midterm
晚晚都要溫書.......
殘到爆炸
 


呢度既裝潢ok
雖然無我地之前果兩間俾到我地有休閒既感覺
但overall 都好舒服


而d 咖啡呢......
味道上ok
 


但d 奶就打得差少少
平日飲到尾都仲見到d 拉花同埋d 泡到最尾都仲有
但呢杯飲左一杯都無就無哂變左奶茶咁款



 


返屋企上網睇先知佢有幾間分店
我俾多次機會佢下次去另一間試過!!




飲完咖啡就出發去做功課喇

GO TO>>> Metropolitan Museum of Art

No comments:

Post a Comment