Sunday, March 11, 2012

我們的情人節禮物♥



男朋友話:「點解你仲未寫份情人節禮物篇BLOG 既」
我以為你唔想咁張揚wor~~~
依家寫啦 要排期跟日子架麻:)

講左我果份先呵呵
其實真係完全諗唔到整/買D 咩
又唔想買到唔岩用/唔鍾意
整D 張揚既野你又唔鍾意架喇
整D 易收埋架啦!!

本身佢係一個立體B 字
不過我界開左佢出黎變左做個盒

但界得唔靚, 要搵辦法遮哂D 核突既地方

最後就變左咁喇~~
有D 似小學生手工添:(
仲要好可惜寄到既時候有條繩已經甩左
暑假返去要幫佢進行維修先得喇

刻住左佢兩日都唔可以閂埋
要搵D 野搞搞佢先得!!

其實你地睇既時候有無發現個B 字係上大下細架??
我完全無留意佢係上下唔一樣直至有人同我講-___-
阿妹係以為我專登既哈哈

情人節過左三日後
終於收到每年一度既DHL pakage 喇~~

hahaha 上次睇milk 俾過你睇呢隻be@rbrick
估唔到你會買黎送俾我wor~~

拎開D 紙碎仲見到有兩粒thomas sabo charms 呀
唔怪得知你之前聽到我買左charm 話我做咩唔同你講就買啦

好鍾意好鍾意
男朋友仲用條繩整左個charm holder 俾我呀

多謝你:D

尋日終於帶左佢出街喇 好靚好靚heehee
可惜我呢個destroyer 已經整爛左條繩
要拎佢返香港俾你維修喇:(



No comments:

Post a Comment