Saturday, March 24, 2012

KEN 餞行日PART1:終於去踩單車!! (下)

BACK TO>>> KEN 餞行日PART1:終於去踩單車!! (上)

我地去完WHOLE FOOD 買完野食只係得返半個鐘要還車
所以我地快踩去個湖仔邊既草地開餐!



估唔到我買得最平呀哈哈哈
因為要慳D錢留個肚一陣還完車去食froyo!
月尾窮到褲穿窿!


你就誇d, 半隻燒春雞!!









食相全面睇


呢張相重點唔係睇個大人show off technology
係個坐晌地下既bb 呀
我睇佢晌草地度爬爬爬好得意呀




快快食完快快pissss


如果有時間咁樣訓晌草地hea 下真係好舒服


還完車就去食返杯透心涼既frozen yogurt!!!!
我餓左好耐喇 真係好味到飛起









一路食我一路話:
「嗯~~~ 好好味~~ 食完無哂唔開心嚕」
後來發現其實只係果一瞬間..............


臨別秋波 再見喇KENKEN~~




為食的表現哈哈哈





franklin 既vintage 電話!
佢拎出黎時我呆左哈哈
佢地話佢架車仲vintage 呀!!
可惜果日無機會坐到啦 仲要係阿ken 渣呀
出blog 之日佢架車已經係cancer 末期得返兩個月命
點都要晌佢certified 前坐一次~~~~

No comments:

Post a Comment