Thursday, March 8, 2012

Metropolitan Museum of Art

BACK TO>>> 咖啡之旅第三站:Joe The Art of Coffee


飲完咖啡就出發去Metropolitan Museum of Art
central park 好過好多次
但只係去過佢既lower part
upper part 同個湖都未去過呀!
一黎到我就話:「哇我好似去左london 呀!!!」
呢個museum 大到好似人地d castle 咁




上網睇左CUNY student 免費入場
不過入去拎飛時果位小姐就會話
"would you like to make a little donation???"
唔俾又唔好意思, 最後每人俾左usd2

話就話做功課
咁未黎過都要睇下其他野架麻

好似呢個咁, 可以係下季最潮髮型呀!


仲有呢個 2012 S/S SANDALS 連指套
正呀wahahaha :D:D:D




其實我唔算矮架
係我隔離果位人兄過份高咋!!


呢個我好鍾意
因為望到佢會覺得好開心



呢度係我成個MUSEUM 最喜愛既地方
好唔美國, 好歐洲!
最近煲返衝上雲霄
呢度令我有少少諗返起羅馬哈哈哈


館內有一個SECTION 係講樂器
亦係唯一一個SECTION 我主動話「不如入去睇下啦!!」

證明我係無入錯!
有代表我小學時期既牧笛,RECORDER

果陣係笛隊成員既我對佢簡直係瘋狂
可能果陣我地既指揮發起惡上黎唔係人咁品
所以個個果陣都勁乖練好先出席
同埋我地果陣成日比賽要練習
放緊聖誕假都要返學校練笛架! 



我仲要企晌第一行中間做鞠躬果個, 姐係指揮前面
佢一發火鬧人我塊面就接哂佢D 口水...........
不過私底下佢係超級無極NICE
果陣幫手幫得夜成日車我返屋企哈哈


仲有代表我中學時期既長笛, FLUTE
學佢都係因為小學時笛隊其中一個帶隊老師係吹長笛
成日都拎枝FLUTE 出黎吹
完全俾佢既聲音吸引住

加上中學提倡一人一樂器
(呢個亦係成間中學我最鍾意最贊成既野)
有個藉口可以學多樣樂器!!!! YEAH!!!
之後仲入埋BRASS BAND
整個中學生涯最開心既回憶絕大部分都係來自呢度!


爸B 送左我一枝長笛
諗返起我所有樂器都係佢買既
亦好慶幸爸B 媽咪咁支持佢個囡講樂器
6歲時一句「媽咪我想學鋼琴」
隔左一個星期媽咪拎住琴行本手冊返黎俾我
同我講我過幾日就去學琴啦!


就係咁就踏上左呢條不歸路
我亦都好開心我有學過樂器
將來我都要俾我既仔囡學樂器
最好就學長笛/PIANO 啦, 咁頭3級都唔洗出去搵人教WAHAHA

呢個係我努力既證據
我真係黎做功課架........
professor 要我地去一個cultural events
跟住就用睇到既野再同我地睇果篇故仔黎寫essay
呢份野不知做得幾咁辛苦..

出blog 之日拎返份essay, 要重做...............
我真係.......... 唉......


有噴水池既地方就會有coins
但估唔到呢個少少口噴水池有咁多囉
我曾經有懷疑過佢係唔係一件art piece
我同ken 企左晌度短短2分鐘已經見到有人掉錢落去
不如留返d 錢做第2d 野好過啦-__-


thank you kenken 陪我黎
唔係我諗我真係悶到扒左晌度....


第二日有history midterm
(我知, business major 既人要讀history 係一件好諷刺既事....)
溫溫下書眼鏡突然啪一聲甩左-________-
依家只好用aa 膠痴住返香港先配眼鏡
christmas 時配左咪無事囉, 又要懶唔去配
真係抵死!!!!!


auntie 仲要醒個咁「好」既提議俾我
我係好掛住你個仔, 但我唔洗貼住佢個樣戴住佢話俾全世界人知架哈哈哈

No comments:

Post a Comment