Tuesday, March 13, 2012

漫遊Willamsburg

back to>>> 咖啡之旅第一站:Blue Bottle Coffee

(明明趕緊essay 點解我會想寫blog.......)

  

飲完coffee 我地就周圍explore 下Williamsburg 呢個地方
由manhattan 搭L train 去到Benford Ave. 就到果個area 架喇 :D

之後我地去左一間chocolate store
係因為晌blue bottle 見到佢地d 食物用呢度既朱古力整
同埋我深深俾佢D 好靚既包裝紙吸引住哈哈


 

不過最後係俾佢SHOP 入面既裝潢吸引左:P

很愛很愛紅磚牆


 

其實呢個AREA 好多鋪頭都非常有特色
無咩機會俾你搵到D franchise 或者比較大少少牌子既鋪頭 

之後我地入到一間門口叫"唔知咩野 library" 既野
ken 仲話:「呢間應該好快行完返出黎啦」

點知我地起碼大半個鐘後先出黎
全部野都好懷舊
我地三個勁like!!


烏絲燈膽


仲呢張bench 同個d 書做background

影相得呀!!!



唔知佢會唔會係temporary, 定期轉theme 果d 鋪頭
希望下次黎既時候仲見到!!




呢日個天好藍好靚
係大風左少少同凍左少少囉哈哈




好清閒好hea 咁周圍行

睇我個頭就知有幾大風喇-,-

呢句睇到即刻諗起yf :P



行到大家都想坐低抖抖
決定又去飲咖啡嚕哈哈哈哈

go to>>> 
咖啡之旅第二站:Toby's Estate Coffee

No comments:

Post a Comment