Friday, March 23, 2012

咖啡之旅第四站:Stumptown Coffee Roasters

2012-03-22 (Thursday)
  

今日同buddy kenken 去酒店飲咖啡
非常high 既同時又唔敢晌facebook checkin
你知啦 一男一女仲要各自拍緊拖check-in 自己晌酒店
手尾係好.....長..........

晌學校等一齊行過去
一到春天我學校果條ave d 白色櫻花樹盛放
每次見到都好想去日本........



高人先影到d 角度哈哈


到喇到喇
stumptown coffee 位於ACE hotel 入面
(29th between Broadway & 5th ave)

地方都幾細無位坐
而且有好多人幫襯


等我地仲諗住可以坐低慢慢嘆添
佢d 食物唔太吸引同埋唔多清晰有D 咩野食物
因為佢無牌睇

呢度既咖啡其實唔貴
係一般市價:P
但味道係非常非常好!!!!!!


兩杯LATTE 唔同既拉花


呢排比較殘......
spring break 前永遠都有勁多野做
又有好多midterms.....





今日打扮同我另一位coffee buddy cheney 勁似
我update 下一篇blog 後你就會知點解我會咁講


 


例牌合照
話哂係buddy kenken 最後一次晌ny 同我去飲咖啡喇....
我地返香港去大坑試啦!!


影到flatiron 好似海蜃神樓哈哈
 


飲完杯咖啡share 一個scone 邊夠飽丫
我地求其入左間唔知有無grade 既italian restaurant
(ny 既食肆門口通常都有貼住一張紙寫間餐廳係咩野grade
A/B/C 又有..... GRADE PENDING 又有)

呢個ceasar salad 係有史以黎咁難食
d 菜好唔新鮮呀救命


個pasta 比較好
但唔知點解我地食到好大陣鹼水味
angel hair 仲有蝦...好似食緊雲吞面


聽日又見喇~~~

No comments:

Post a Comment