Saturday, March 3, 2012

十五小時的空閒

今個SEM 每日閒閒地都有2.5 個鐘頭BREAK
我計過我返四日上五堂 用13個鐘4個字
但我四日既BREAK 加埋係有15個鐘.............

點解令呢15個鐘變得充實?
除左呢晌LIBRARY 溫書之外
我係會選擇去行街


又或者係去搵個PARK 坐嘆杯LATTE
呢日就去左BYRANT PARK
姐係明日之後(The Day After Tomorrow) 果個圖書館既所在地

I LOVE BELGIUM WAFFLE <3


抬頭就望見藍天
但其實當日真係幾大風同凍...




會有人晌度玩BALL GAME
我唔記得左叫咩名...
大概係拎住個銀色既波向前掟鬥遠咁上下既野?


吸收下VITAMIN D
特別晌呢個我LANDLORD 同ROOMMATE 都病左既時候


我塞住左耳仔聽歌之後就唔會留意身邊既事物
呢日都唔例外
我上左SUBWAY 都發現唔到呢個人由我上車一刻就望住我-,-
咁都撞到朋友哈哈哈


未夠鐘上堂 陪PHIBBIE 買MARCARON 食


呢個特大版係唔好食既.......
好掛住之前晌DORM 附近果間
同埋好想搵日去試下LAUDREE!!!


又有一日BREAK
行左去UNION SQUARE 搵食


要開始周圍搵下野食
因為學校附近既我開始食到有D 厭......
呢日去左試SANDWICH
OKAY WOR! 可以ENCORE!




希望下個SEM 個SCHEDULE 可以靚仔返D
俾我早D 放學早D 返屋企仲好啦!


1 comment:

  1. 哇!看到你留學真係好開心...
    [版主回覆03/06/2012 21:06:50]背後有幾思鄉你唔知姐:P

    ReplyDelete