Saturday, February 25, 2012

包肥皂女工

2012-02-24 (Friday)
今日落好大雨......


多謝我地好朋友RITA 介紹我地返工
呢份係我晌NYC 第一份工呀! 好有紀念價值哈哈

工作係包ORGANIC SOAPS
不過一開始有驚險差D 唔洗返呀 =,=


續件計 所以我地效率好高!!
練成左見錢開眼既摩摩摩打手


但原來今日包既只係甜頭
因為之後幾日返, 新返黎果D trays 難摺好多倍.....
而且好易有paper cuts
我地d 手指好多損傷


但係我地返得好開心! 因為呢份工完全唔洗用腦
佢地仲話我地下次可以帶laptop
一路睇戲一路包呀wahaha

我個coffee buddy 今日化身成為我個co-worker!!
佢搵錢返香港用/寄佢d 野返香港


我搵錢spring break 去san fran! :D


不過同得"COFFEE BUDDY" 一齊
點都會去飲COFFE 哈哈
咁岩對面馬路有間我地有興趣架wor~~


 


睇下有咩好食先~~




首先緊係有杯skimmed latte 啦!!
嗯...不錯不錯 


鍾意個木台腳



放工我地去影下相
今日好大霧...


好似置身於雲中咁
又凍又大風.....


所以影左幾張就各自返屋企喇~~


No comments:

Post a Comment