Tuesday, February 14, 2012

Happy Long Distance Valentine's Day ♥



Happy Valentine's Day 

對住LONG D 既我黎講
如果呢日晌街度見唔到情人節既裝飾
又或者係無人送朱古力同我講情人節快樂既話
其實都係一個好平凡既一日
我會盡量TUNE 返好個MODE 黎迎接呢一日啦:)

岩岩見到我個LONG-D buddy 晌FB 打左以下既status
好想分享一下

"Valentine's Day started in Hong Kong already.
As this probably would be my last year to spend this special day in New York,
I sincerely wish every couples who are in a Long-D relationship have a sweet & wonderful Valentine's Day.

There's nothing much we can do with this distance but our love will not change.
A little gift, a little kiss, a soft-saying 'I love you' already make us feel the love
whi
ch could last long enough till the next time we meet our beloved one. 

There are millions of people saying Long-D relationship does not work out.
Yet, if you believe in the love between you and him/her,
the distance won't break the love up but make you treasure each other even more.
So, if you're in a long-d relationship, never say it won't work out.
Remember the moment you decided to start the relationship,
remember the promises you made at that moment,
keep your promise and feel the love. Wish your relationship last forever.


Happy Long Distance Valentine's Day 
"

記得有好幾個人當初聽到我拍long d 時
即刻俾左個好唔相信 覺得唔work 既嘴臉同反應我

long d 係一個對承諾同信任既考驗
我曾經試過一段失敗過跌得很痛的long d
就係因為呢兩樣野考驗不了
當時仲同自己講以後都唔long d 喇

有時真係never say never
而今次亦有掙扎過
怕既係又經唔係承諾同信任呢兩關

但我好慶幸我可以搵到一個令我好放心拍long d 既人
因為大家對對方坦誠 從而得到信任
佢亦令我覺得所有承諾到最後唔會變成垃圾
而係我地會keep 到我地所有承諾仲會實現佢地

我地會好好把握每一次可以見面既時候
會好好享受當中既過程

到分離既時候雖然有一萬個唔捨得
但都要適應無左個人晌身邊既生活
幸好依家科技好發達有IPHONE
我地無時無刻都可以whatsapp;
每日都可以skype;
weekend 放假時我地又可以tango 見面

唔開心好掛住一定有; 軟弱唔想支持下去既時候一定有
互相安慰囉; 互相堅持
好鍾意男朋友成日晌我唔開心時同我講:
「你知我唔會變架」;「我唔會走架wor」
雖然呢當我喊緊時你whatsapp 呢兩句野出黎我會喊得勁d
不過真係打左好大枝強心針俾我架:)

比較幸運既係我可以一年返黎兩次
大大減低我地思念既長度
有d long d 人可能係幾年先會見到一次面
可以點keep?
好似我個long d buddy 咁寫下信寄下POSTCARD囉
女仔好愛文字的 特別係佢愛既人寫俾佢
佢會好心甜!

其實long d 可能會比平日既情侶關係更易維持
因為當大家都晌香港時好多細微但又促進到段關係既小動作會被忽略
又或者係覺得我地隨時都可以見面啦
唔洗專登去某D 地方行下二人世界下啦
到最後段感情好快就會無疾而終喇

已經分離過三次我地都好順利地渡過
仲有大約最多四次姐
好快我地就唔洗再經歷呢個咁不捨既時刻
但到時會唔會變左好似岩岩咁講,
覺得我地見面比依家容易得多
反而少左好多果D 細微既位呢??


4 comments:

  1. 衷心祝福你哋既異地戀會開花結果呀!
    [版主回覆02/19/2012 02:42:55]多謝你! 我都好想好似你咁開花結果:):)

    ReplyDelete
  2. Enjoy your day! Have a nice day!
    [版主回覆02/20/2012 01:50:17]thanks, u too!

    ReplyDelete
  3. 加油呀! 分隔2地真的不易!!
    仲要1年只見一兩次面,,
    一定好有堅持先做到吧!!
    不過經過呢段時間,,
    以後一定會好珍惜大家見面嘰機會的!!=]

    like-->女仔都鍾意文字XDhaha..
    [版主回覆02/21/2012 01:02:29]唔係一兩次既, 加埋都有4個月架! 相比起其他唔可以成日返香港既LONG-D 人好好多架喇~~~ 經歷過LONG-D 後應該無咩野難到我地既:D 係呢~~ 我講中左你心聲呢hehehehee

    ReplyDelete
  4. hello~ 第一次睇你blog, 你哋好有夫妻相啊~* 襯!
    [版主回覆02/21/2012 00:54:17]hahahha 多謝多謝, 其實我都覺得有:P

    ReplyDelete